« Home | Με είδα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου, να κοιμάμαι και... » | Πανω απο μια μακαροναδα με την Ελιζα και τον σουγκ... »

Ωραία ιδέα ο ονειροκρίτης!

Ένα πολύ παλιό όνειρο, απλό, αλλά μου είχε κάνει εντύπωση η εξέλιξή του.

Βρίσκομαι μέσα σε νερό (πιθανόν θάλασσα) και κολυμπάω προς την επιφάνεια.
Το νερό είναι καθαρό, γαλάζιο. Προς τα πάνω βλέπω το φως του ήλιου που πέφτει στην επιφάνεια.
Βιάζομαι να κολυμπήσω και να βγω έξω. Είμαι αρκετά βαθιά όμως και μάλλον δε θα προλάβω. Ο αέρας τελειώνει και αγχώνομαι...
Κολυμπάω ακόμα πιο γρήγορα προς την επιφάνεια, αλλά....δεν αντέχω άλλο!
Ανοίγω το στόμα μου, αντί να πνιγώ όμως, παίρνω κανονικά ανάσα! Σαν να αναπνέω το νερό.
Ανακούφιση...



Η ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Το νερο, και ιδιαιτερα η θαλασσα ειναι ο συναισθηματικος κοσμος μας. Μια απιστευτη δυναμη και ενεργεια. Analoga με την οψη του,(πχ ταραγμενο, βρωμικο, καθαρο, κλπ) βλεπουμε σε τι "φαση" βρισκεται αυτος ποτ βλεπει το ονειρο. Το οτι δεν το κοιτας απ εξω αλλα κολυμπας μεσα ειναι και αυτο μια ενδειξη προς ερμηνεια...Εισαι μεσα στα συναισθηματα, θες να βγεις προς τα εξω, να αποκτησεις λιγο ελεγχο...
Το γεγονος οτι βιαζεσαι να βγεις σημαινει οτι ναι μεν τα συναισθηματα ευχαριστα, αλλα too much...Ο αερας τελειωνει και "πνιγεσαι".
Ολο το ονειρο μου δινει την εντυπωση οτι βρισκοσουν πιθανον σε μια σχεση(πιθανον ερωτικη) η οποια ειτε σε φοβιζε, ειτε τα συναισθηματα σου σε φοβιζανε, η δεν σου αφηνε αρκετο "αερα' να αναπνευσεις. Το ονειρο αυτο δειχνει οτι παρα του φοβους για την ενταση των συναισθηματων και το αποτελεσμα, ολα θα βαιναν καλα...

Να θυμαστε να μου λετε σε τι ηλικια ειδατε το ονειρο και αν υπηρχαν καποια σοβαρα γεγονοτα εκεινη την εποχη( πχ, διαζυγιο, μετακομιση, αλλαγη δουλειας, κλπ)


Και να μου λετε αν ταιριαζει η ερμηνεια ε?

Link