« Home | Ωραία ιδέα ο ονειροκρίτης!Ένα πολύ παλιό όνειρο, α... » | Με είδα ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου, να κοιμάμαι και... » | Πανω απο μια μακαροναδα με την Ελιζα και τον σουγκ... »

Στο δικό μου το χτεσινοβραδινό είδα ότι κολύμπαγα σε μία παραλία με μερικούς άλλους ανθρώπους, όχι γνωστούς, και ξαφνικά άρχισαν να κολυμπάνε καρχαρίες ανάμεσά μας. Ήταν λίγο τρομαχτικό, αλλά δεν είδα κανέναν καρχαρία να επιτίθεται, το αίσθημα όμως ήταν ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε ανά πάσα στιγμή.




Η επεξηγηση
Δυστυχως δεν μου λες παρα πολλα.
Ομως ο καρχαριας ειναι ενδεικτικο μεγαλου κινδυνου για το συναισθηματικο κοσμο. Επιστει την προσοχη, να μην βουτηξεις σε συναισθηματικα νερα οπως το σκεφτεσαι γιατι θα χασεις πολυτιμη ενεργεια. Η αρμονια και affective ισσοροπια κινδυνευουν. Παρε την μοιρα σου στα χερια σου.
Αυτος ειναι ο ορισμος οπως τον βρισκω. Και δεν τον γραφω με ευχαριστηση.( μπας και ειχες φαει βαρια το προηγουμενο βραδυ?)Θα ερμηνευα οτι κατι συναισθηματικο θα συμβει και πρeπει να εισαι προσεκτικη στο πως θα το χειριστεις για να μην εχεις απωλειες ψυχικες κυριως.

Θα ελεγα να προσεχεις τον εαυτο σου, συναισθηματικα και να μην επενδυσεις -παντα συναισθηματικα- το διαστημα αυτο...Nομιζω οτι αυτο προσπαθει να σου πει ο εαυτος σου

Καλή μου, θενξ για την εξήγηση- δυστυχώς δεν θυμάμαι τίποτα άλλο, αλλιώς τι, κρυφό θα στο κράταγα;; Πιστεύω όμως ότι το κολύμπι και οι καρχαρίες ήταν οι πιο σημαντικοί παράγοντες. Και ξέρεις, δε θυμάμαι τι έφαγα την προηγούμενη, αλλά μπορώ να πω ότι πολλές φορές μου συμβαίνει αυτό΄που περιγράφεις- η συναισθηματική επένδυση και η ψιλοαπογοήτευση. Αλλά live and learn που λένε! Ευχαριστώ!

Post a Comment
Link